شرایط گارانتی

 

کلیه محصولات تولیدی شرکت کروم نیکل متحد به مدت یکسال مشمول گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.

به منظور فعال سازی خدمات گارانتی، لازم است خریداران محترم نسبت به ارسال شماره سریال درج شده بر روی کارت گارانتی (شماره سریال بر روی بدنه محصول و همچنین کارتن بسته بندی محصول درج شده است) به همراه نام خریدار به شماره 100019031399 اقدام فرمایید.

همچنین می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های 22231092-021 و 26655518-021 نسبت به ثبت محصول و آغاز دوره گارانتی آن اقدام فرمایید.

 

 

شرایط گارانتی:

  • دوره زمانی گارانتی محصولات از تاریخ فعال سازی گارانتی و یا فاکتور خرید و با توجه به رعایت شرایط گارانتی توسط خریدار به مدت یک سال شمسی می باشد.
  • تامین قطعات و خدمات پس از فروش طی دوره گارانتی بر عهده شرکت سوپرسرویس می باشد.
  • در هنگام ثبت درخواست خدمات گارانتی، اعلام مدل و شماره سریال دستگاه جهت ارائه خدمات پس از فروش الزامی است.
  • خدمات گارانتی فقط شامل اشکالاتی می باشد که بر اثر کارکرد طبیعی و بعلت نقص فنی ایجاد شده باشد.
  • انجام خدمات گارانتی فقط شامل قطعات و دستمزد تعمیرات می باشد.
  • تعمیر موارد خارج از گارانتی دستگاه ها بنا به درخواست مشتری و پس از تایید هزینه توسط ایشان قابل انجام می باشد.

 

شرایط خروج/ ابطال گارانتی:

  • عدم رعایت موارد ایمنی و کاربری دستگاه مطابق دستورالعمل راه اندازی یخچال/فریزر.
  • صدمات ناشی از نوسانات برق، برخورد اجسام سخت، آتش‌سوزی، نفوذ آب و رطوبت، حوادث طبیعی و استفاده نادرست از دستگاه، صدمات ناشی از حمل و نقل.
  • تعمیر و دستکاری تجهیزات توسط شخص ثالث و یا تکنسین های غیر مجاز و یا استفاده از قطعات غیر استاندارد در دستگاه.
  • آسیب رساندن به گسکت ها با اجسام تیز مانند ظروف بن ماری و ورود هوای محیط به داخل یخچال/فریزر به دلیل باز ماندن درب.
  • مخدوش بودن شماره سریال روی کارت گارانتی و بدنه دستگاه.

 

نکات مهم در نگهداری دستگاه:

  • وزش مستقیم جریان هوای سرد و مرطوب (همچون جریان باد کولر) می تواند در عملکرد دستگاه های سرمایشی اختلال ایجاد نماید. لذا در حین نصب و راه اندازی رعایت این امر الزامی است.
  • به منظور عملکرد مناسب، صرفه جویی در انرژی و حفظ برودت در یخچال های تاپینگ زاویه دار، تاپینگ تخت و VRX لازم است همواره جایگاه بن ماری ها توسط ظروف بن ماری اشغال گردند. حتی در مواردی که ظروف بن ماری خالی می باشند لازم است این ظروف در جایگاه خود قرار گیرند.
  • در صورتیکه هر کدام از یخچال‌ها در کانتر جانمایی شده‌اند، می بایست حداقل در پشت محل موتور دریچه هایی جهت گردش هوا در نظر گرفته شود و یا از گردش هوا در اطراف آن اطمینان حاصل گردد.
  • باز ماندن درب های دستگاه ها به دلایلی همچون بارگذاری بیش از گنجایش دستگاه، مانع شدن جسم خارجی در بین درب دستگاه و… باعث ایجاد اختلال در سیستم عملکردی دستگاه می گردد.
  • دستگاه های سرمایشی می بایست از منابع حرارتی همچون انواع سرخ کن، گریل و… و همچنین تابش مستقیم نور آفتاب محافظت گردند. در صورت مجاورت دستگاه با منابع حرارتی، خرابی احتمالی دستگاه مشمول گارانتی نمی گردد.
  • در کلیه یخچال‌های Drop in اعم از یخچال‌های شوکیس، یخچال صفحه سرد، کانتر سرد توکار و… لازم است تا فضای متناسب با مجموعه سیستم خنک‌کننده در داخل کانتر ایجاد شود و از قرار دادن اقلام مصرفی شامل نوشابه، آب و… در اطراف آن خوداری گردد.
  • در فضاهایی که به ناچار آلودگی‌هایی همچون روغن، آرد، خاکستر زغال و… وجود دارد که می تواند در طول زمان موجب مسدود شدن کندانسور گردند، لازم است به صورت منظم و دوره ای، نسبت به نظافت و بازبینی و اطمینان از صحت عملکرد دستگاه اقدام لازم صورت پذیرد.

 

قطعات زیر مشمول گارانتی نمی باشند:

  • شیشه انواع یخچال های شوکیس و درب شیشه ای یخچال ها
  • بدنه و اجزای داخلی مانند: لامپ، طبقات، پایه ها و چرخ ها
  • سر شیر آب و شاور (در مدل هایی از یخچال دارای سینک می باشد)

 

QR AfterSaleService SMS

                      Scan Me By Mobile App